vineri, 27 august 2010

Studiile superioare nu te ajuta nici la un magazin cu haine

M-am întâlnit zilele trecute cu o fostă colegă de liceu, acum absolventă a facultății de Geografie-Turism din București. Era tristă. După ce terminase facultatea și trecuse cu bine de lucrarea de licență, aceasta a trebuit să se angajeze prin Balș pentru perioada verii. A mers la un magazin în care se vând haine și accesorii vestimentare din oraș, la care a bătut palma pentru un salariu de 600 de lei/lună. Nici o lună n-a trecut că au și început disputele: Patroana a considerat că 6 zile/săptămână sunt totuși prea puține, așa că măcar două duminici pe lună trebuiesc petrecute la magazin. Fata a spus clar că nu acceptă, pentru că nu așa a fost stabilit de la început. A doua zi, contractul ei de muncă a fost desfăcut. Fără vreun preaviz de 15 zile cum ar spune legea. Fără vreo explicație logică. Doar așa, că patronul este deasupra legii. Să nu mai spun că patroana ei este o semi-analfabetă. Cam cu asta s-a ales o tânără absolventă a unei facultăți bucureștene: o palmă grea peste față dată de cruda realitate care se regăsește în orice colț al acestei țări mizerabil administrată în ultima sută de ani, unde diplomele de studii sunt numai bune de dus la WC pentru a înlocui hârtia igienică.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!

Anonim spunea...

I would like to thank You for being the member of this website. Please allow me to have the possibility to show my satisfaction with Hostgator web hosting. They offer professional and express support and they also offering many [url=http://tinyurl.com/gatorcoupon ]HostGator discount coupons[/url].

I like hostgator hosting, you will too.

http://miska.modthesims2.com/member.php?u=6226334